Școala TREBUIE să primească TOȚI copiii, fără nici o deosebire privind condițiile lor fizice, sociale, emoționale. lingvistice sau de altă natură. Acest îndemn se referă atât la copiii cu dizabilităţi, cât și la cei cu talente deosebite. Fiecare copil prezintă particularităţi individuale şi de relaţie cu mediul, trăsături care necesită o evaluare şi o abordare personalizate.

V-ați imaginat vreodată O ȘCOALĂ A VIITORULUI? Ioan Diaconu  – un elev cu Sindromul Asperger a îndrăznit să o descrie…

Muuult mai avem de așteptat până atunci…

Dar, ce s-ar întâmpla dacă – în loc să așteptăm – ne-am face cunoscute idealurile în mediul școlar?

Cum pot pătrunde ideile copiilor cu dizabilități în școlile care îi resping? Iată o modalitate sugerată Ministerului Educației: 

MINISTERUL EDUCATIEI a apreciat initiativa noastra si A RASPUNS:

Asadar, decizia organizarii Actiunii „ELEV PENTRU O ZI” in cadrul Programului Educational  „Saptamana Altfel’ o pot lua DOAR unitatile de invatamant.

Ne vom adresa acestora… la inceput printr-un e-mail trimis către ISJ si CJRAE Botosani.

Initiativa noastra a fost redirectionata catre scolile botosanene…

Scolile PARTENERE au inceput sa apara. Cum vom gasi elevii cu dizabilitati, care NU au pasit niciodata intre-o scoala normala?

Cred ca cel mai simplu mod de selectat acesti beneficiari se poate face prin: IMPLICAREA ELEVILOR FARA DIZABILITATI, DIN SCOLILE care doresc sa devina PARTENERE. Acestia au un potential extraordinar de convingere si inventivitate, iar semenii cu dizabilitati din preajma lor (rude, vecini, prieteni) vor primi cu mare surprindere INVITATIA de a fi ELEV PENTRU O ZI. 

Ce spuneti dragi SCOLI – viitoare PARTENERE: II PROVOCAM PE ELEVI CU UN CONCURS?

 CELE MAI INTERESANTE INVITATII si EFECTUL LOR IN COMUNITATE…

Incepand din data de 3 decembrie 2019, vom putea gestiona situatia… 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *