Școala TREBUIE să primească TOȚI copiii, fără nici o deosebire privind condițiile lor fizice, sociale, emoționale. lingvistice sau de altă natură. Acest îndemn se referă atât la copiii cu dizabilităţi, cât și la cei cu talente deosebite. Fiecare copil prezintă particularităţi individuale şi de relaţie cu mediul, trăsături care necesită o evaluare şi o abordare personalizate.
V-ați imaginat vreodată O ȘCOALĂ A VIITORULUI? Ioan Diaconu – un elev cu Sindromul Asperger a îndrăznit să o descrie…

Muuult mai avem de așteptat până atunci…
Dar, ce s-ar întâmpla dacă – în loc să așteptăm – ne-am face cunoscute idealurile în mediul școlar?
Cum pot pătrunde ideile copiilor cu dizabilități în școlile care îi resping? Iată o modalitate sugerată Ministerului Educației:

MINISTERUL EDUCATIEI a apreciat initiativa noastra si A RASPUNS: